کمیسیون بازی‌های رایانه‌ای نصر استان خراسان رضوی

تمرکز بر ساماندهی و رشد اکوسیستم بازی سازی استان خراسان رضوی

صادق جبلی رییس کمیسیون بازی‌سازی نصر استان خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: طبق آمارها در حدود ۵۰ هزار نفر فارغ‌التحصیل در اکوسیستم بازی‌سازی در مشهد وجود دارند که این کمیسیون تلاش خواهد کرد با ساماندهی و رشد هر چه بیشتر این اکوسیستم، افراد مستعد را شناسایی و بستر‌های لازم را برای توانمندسازی آنان فراهم کند.

رییس کمیسیون بازی‌سازی نصر استان خراسان رضوی تصریح کرد: توان دولتی و بخش‌خصوصی گرد هم آمده تا با برگزاری دوره‌های آموزشی در مجموعه نیتک، افراد مستعد را بورسیه کرده و پس از بررسی‌های لازم تضمین درآمد را با شکل‌دهی استارتاپ‌های لازم ایجاد کند. وی به تعامل با دانشگاه‌ها به عنوان خواستگاه اکوسیستم بازی‌سازی تأکید کرده و گفت: درخواست تعامل، مشارکت و همکاری این کمیسیون در زمینه‌های آموزشی، منتورینگ، انتقال تجارب، کارآموزی و دوره‌های انگیزشی و اطلاع‌رسانی برای دانشگاه‌ها ارسال خواهد شد.

جبلی به مخاطب ۴۰ میلیون نفری تولیدات بازی‌سازی در ایران اشاره کرده و افزود: این مشارکت با هدف شناسنایی پتانسیل‌ها و هموارسازی زمینه‌های کاری و تخصصی دانشجویان و علاقه‌مندان برای آینده است و افرد با حضور در این اکوسیستم می‌تواند جایگاه تجاری خود را پیدا کرده و با بزرگ‌تر شدن این اکوسیستم، افراد زیادی با خدمات آن آشنا شده و منافع خود را از این محل تأمین کنند. مدیر دپارتمان بازی نیتک به مشارکت و ارتباط شرکت‌ها‌ و فریلنسرهای حوزه بازی‌سازی با کمیسیون بازی‌سازی استان اشاره کرد و بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در جلسات این کمسیسون مشارکت داشته باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *