رونمایی از نسخه صادراتی ورزش‌های الکترونیک بازی قهرمانان سیستان

«سیستان لجندز» به زودی برای مخاطبان ایرانی و بین‌المللی منتشر می‌شود

 مدیرعامل استودیو «طراحان سفید» و از بازی‌سازان سرشناس استان خراسان رضوی با معرفی بازی «سیستان لجندز» در آیین اختتامیه هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در این استان از انتشار نسخه اصلی آن در ایران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، صادق جبلی در این مراسم با اشاره به اینکه روند ساخت این بازی توسط تیمی 45 نفره و طی مدت 3 سال انجام شده است، گفت: موقعیت جغرافیایی این بازی شامل منطقه سیستان و بلوچستان، پاکستان و افغانستان یعنی بخشی از مناطقی که قصه‌های شاهنامه فردوسی در آن روایت می‌شود، است.

جبلی افزود: شخصیت‌های بازی «سیستان لجندز» هم در قالب شخصیت‌های ایرانی و هم شخصیت‌هایی که در فضای بازار بین‌الملل جذابیت داشته باشد، طراحی شده است.

مدیرعامل استودیو طراحان سفید یکی از ظرفیت‌های شاخص این بازی را قابلیت حضور آن در مسابقات و لیگ‌های ورزش‌های الکترونیک دانست و گفت: از طریق این بازی می‌توان مسابقات آنلاین مطابق با آخرین فناوری‌های مورد استفاده در جهان را برگزار کرد.

او افزود: قهرمانان این بازی هر کدام قصه خود را دارند و در این بازی مدل‌های بازی‌های آنلاین دو نفره، چند نفره و گروهی پیاده‌سازی شده است. در این پروژه از همان ابتدا سعی شده تا فضای بین‌المللی و امکان حضور بازی در بازارهای جهانی دیده شود. از این جهت بازی به زبان‌های عربی، روسی، انگلیسی و فارسی تولید شده است.

او با اشاره به انتشار نسخه آزمایشی بازی در کشور روسیه گفت: بعد از گرفتن بازخوردها از انتشار نسخه آزمایشی بازی در روسیه، در حال بهبود شرایط بازی هستیم. نسخه اصلی و صادراتی بازی به‌زودی منتشر می‌شود. هر چند که نسخه آزمایشی آن هم اکنون نیز قابل نصب و بازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *