طراحان سفید، «معین اقتصادی» استانداری خراسان رضوی شد

با امضای تفاهم‌نامه مشترک میان استانداری خراسان رضوی، شرکت طراحان سفید و نظام صنفی رایانه‌ای خراسان رضوی، طراحان سفید به صورت رسمی به عنوان شرکت معین اقتصادی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای خراسان رضوی منصوب شد.

طرح معین اقتصادی هوشمند سازی با ابتکار و تلاش استاندار محترم خراسان رضوی جناب آقای رزم حسینی و مدیریت فناوری این استانداری جناب آقای مهندس روحبخش در استان خراسان رضوی با هدف ایجاد رونق اقتصادی و تحول دیجیتال در اقتصاد استان با محوریت بخش خصوصی در سال ۹۸ راه اندازی شده است و تاکنون در این هدف بسیار موثر بوده است.

شرکت طراحان سفید فردا ایرانیان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای در کشور، برنامه‌های متعددی در زمینه توسعه اقتصادی از طریق بازار بازی‌های رایانه‌ای طرح ریزی و اجرا نموده است. طرح آموزشی گیم دوجو، اشتغال زایی در حوزه بازی، جذب سرمایه برای تشکیل تیم‌ها و شرکت‌های بازی سازی در منطقه و تولید بازی‌هایی با محتوای بومی و فرهنگی، برخی از برنامه‌های اجرا شده و در حال اجرای طراحان سفید هستند.

مهندس صادق جبلی، مدیرعامل طراحان سفید، در این رابطه گفت: فرصت‌های بازار بازی‌های رایانه‌ای و افزایش تعداد کاربران دستگاه‌های هوشمند، بازار بزرگی را در کشور ایجاد کرده است که می‌توانیم با برنامه ریزی صحیح و تلاش و پشتکار، سهمی از این بازار را در استان خراسان رضوی داشته باشیم. ما تعداد زیادی دانشگاه برتر، چندین شتاب دهنده، سرمایه‌گذرانی حرفه‌ای، صنایع بزرگ مقیاس، سرمایه جوان متخصص و زمینه‌های فرهنگی گسترده‌ای داریم که می‌توانند به عنوان پایه‌های رشد و توسعه اقتصادی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای باشند.

بدینوسیله از کلیه علاقه‌مندان و فعالان حوزه بازیهای رایانه‌ای دعوت می‌کنیم در مسیر توسعه اقتصادی با محوریت بازی‌ها با ما همراه شوید. لطفا با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *