بازی رایانهای نگهبان: نبرد خاموش از جدیدترین محصولات شرکت طراحان سفید است. نگهبان، در مرحله پیشتولید و نمونهسازی قرار دارد. این بازی با استفاده از فناوریهای به روز و با موتور آنریل انجین در حال ساخت بوده و سبک آن اکشن – تیراندازی با محتوای جاسوسی و عملیاتی مدرن است.
بازی نگهبان: نبرد خاموش در سبک اکشن ماجرایی با المانهای جاسوسی برای رایانههای شخصی است که با اکثر بازیهای شوتر حال حاضر مارکت جهان مانند Call of Duty و Battlefield و… متفاوت است؛ بهطوری که این بازی به دنبال نمایش دادن زشتیهای جنگ و اتفاقاتی تلخی که در میدان نبرد میفتد را به نمایش گیمرها میگذارد.
هدف از داستان بازی، این است که یک داستان کاملاً فانتزی، متفاوت و چندوجهی را روایت کند که نیروهای عملیاتی ایرانی را در کشورهای همسایه در زمانهای مختلف نمایش دهد؛ مثلاً قبل از حمله آمریکا به عراق یا جنگهای افغانستان و یا نبرد با نیروهای تروریستی داعش در سوریه و حتی لیبی را شامل میشود. ما قصد داریم تا بجای نمایش دادن ابرقهرمانها، مردم واقعی را در این صحنه نشان دهند؛ یعنی ما شاهد آدمهایی هستیم که تصمیمهایشان تأثیرگذار و مهم هستند. در بازی نگهبان، دلهرهای که در میدان نبرد وجود دارد و آن تصمیمهای سیاه و خاکستری که هردو اشتباه و غلط هستند را خواهیم دید.
تلاش توسعهدهندگان بازی این است تا یک سوم بازی، شامل کات سینهای بعضاً تعاملی و غیرتعاملی باشند که در روایت بازی بسیار تأثیرگذار هستند.
این بازی، بیشتر برای مارکت ایران ساخته شده است، اما در صورت پیدا کردن ناشر خارجی در مارکت بینالملل هم منتشر میشود. توسعهدهندگان بازی نگهبان، علاقه دارند تا بازی را بهصورت رایگان منتشر کنند و برای درآمدزایی بازی، روی پرداخت درون برنامهای برنامهریزی کنند که این امر، بستگی به ناشر بازی دارد.
البته این بازی هنوز ناشر ندارد و سازندگان به دنبال ناشر و سرمایهگذار هستند تا بتوانند پروژه را به خروجی نهایی برسانند. گفتنی است که اگر برای بازی ناشر و سرمایهگذار پیدا نشود، بازی نگهبان: نبرد خاموش به سرانجام نخواهد رسید.
از نظر مدیر پروژه بازی، جناب آقای صادق جبلی، بازی از نظر بهینهسازی در نسخه تکنیکال دمو که هنوز باگها و ایرادات آن برطرف نشده است، در یک سیستم با کارت گرافیک ۱۰۸۰ و رم ۸ گیگ و همچنین سی پی یو Core i7 نسل ۶ در اکثر مواقع ۶۰ فریم دارد که در تصاویر و ویدیو هم قابل مشاهده است. البته در تریلر بازی، بعضی مواقع، افت فریم هم مشاهده میشود.
در ادامه، چند تصویر و یک کلیپ از تستهای فنی مربوط به انجین و گانپلی این بازی ارایه میشود. این دموی فنی نمایش نهایی و اصلی از پروژه نیست و صرفا توان فنی و تستهای فنی تیم تولید را شامل شده و تا حدودی فضای نهایی بازی را نمایش میدهد.
در رسانهها
نگهبان، بازی FPS جدید ایرانی معرفی شد
به گزارش بازینگار به نقل از صادق جبلی مدیر استودیو طراحان سفید، بازی نگهبان یک بازی در سبک اکشن اول شخص است. در اولین مشاهده گیم پلی این بازی ایرانی، به نظر میرسد نگهبان با استفاده از موتور بازیسازی آنریل ساخته شده است.
بازی نگهبان: نبرد خاموش معرفی شد
مدیر پروژه بازی، با تمام مشکلات و تحریمها ابراز امیدواری کرد و شرکت سازنده، امیدوار است که سرمایهگذاران و مسئولان فرهنگی، توجه به این استعدادها برای ساخت بازی نگهبان: نبرد خاموش داشته باشند و آنها را حمایت کنند.
بازی اکشن نگهبان بزودی در مشهد رونمایی میشود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آمارها نشان میدهد که بیش از ۲۵ میلیون نفر در ایران روزانه مشغول بازیهای رایانهای هستند و این عددبیانگر پرمخاطب بودن صنعتبازی در ایران است.
هر تیم بازی سازی که موفق شده تنها سرمایی اون نیروی انسانی اون تیم بوده نه سرمایه مالی
سلام خسته نباشید، چگونه می توانیم یه نسخه های آزمایشی این بازی دسترسی داشته باشیم؟!!
سلام. در حال حاضر، به صورت عمومی منتشر نکردیم
سلام علیکم
خسته نباشین ?
دمتون گرم
انشاالله به کمک خداوند بازی شما ساخته و در مارکت های جهانی هم پخش شده تا نام ایران تو این صنعت هم کمی بدرخشه
فقط سوالم اینه که چرا از بازی به این قدرتمندی حمایت نمیشه؟ ?
مگه چقدر سرمایه برای ساخت و انتشار لازمه؟
سلام
بازیسازی کار خیلی پر زحمتیه و بعضا به بمبست هایی میخورید که اعصابتون حسابی میریزه به هم
همینقدر بگم که ساخت همین مدل سه بعدی کلاشینکیفی که تو دست کاراکتره و انيميت کردنش خیلی زحمت میخواد
سلام احسان هستم
ازتون یک خواهش دارم
لطفا بازی های ماشینی بیشتر تولید کنید
با سپاس از عوامل شرکت طراحان سفید
سلام احسان هستم
ازتون یک خواهش دارم
لطفا بازی های ماشینی بیشتر تولید کنید
با سپاس از عوامل شرکت طراحان سفید
سلام حیفه اگه منتشر نشه ظاهرا خیلی براش زخمت کشیده شده
سلام خدا قوت إن شاالله بازی عرضه بشه و یه فروش عالی داشته باشه بی زحمت روی هوش مصنوعی دشمن ها بیشتر کار کنید و تنوع اسلحه ها به به بعد بازی سفیر عشق امیدوارم بازی PC دوباره جون بگیره موفق و موید باشید
با عرض سلام و احترام ?بازی چه زمانی منتشر میشود؟
سلام. هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است. بستگی دارد که این پروژه حمایت شود یا خیر. اتمام ساخت این بازی بسیار پرهزینه و پر زحمت است که همین مشکلات زیادی را در مسیر ما قرار میدهد.
سلام. برای آنریل ، این گرافیک واقعا در سطح مبتدی قرار داره.
سلام. ممنون از نظر شما. این ویدیوها هنوز از مراحل اولیه ساخت بازی تولید شده و خروجی نهایی کار ما نیست. یک ویدیو هم امروز منتشر کردیم که تا حدودی بیشتر از بازی رو نمایش میده و بهبودهایی داشتیم. اما قطعا جای کار بیشتری هم داره و امیدواریم تولیدات بعدی ما رو بیشتر بپسندید.
سلام به شما . شما رو به قرآن روی هوش مصنوعی بازی کار کنید خوهشا کار کنید . این همه بازی ملی ساختیم غیر از بازی شبگرد هیچ کدوم هوش مصنوعی درست درمونی نداشتند . تو این تریلر که دیدم هوش مصنوعی بازی دشمنان منو یاد هوش مصنوعی بازی ارتش های فرازمینی انداخت که فوقالعاده افتضاح بود . دشمنان باید بتونن پشت مانع سنگر بگیرن(سیستم کاور گیری) ، قابلیت دوندگی داشته باشند ، موقعیت و الگوریتم دشمنان به گونه ای طراحی بشه که برای کشتن اونها بازی باز مجبور بشه تغییر سنگر بده ، سیستم غافلگیری دشمنان میتونه برای بازبازان به چالش تبدیل بشه ، دنبال کردن هدف توسط دشمنان ، سیستم دفاع برای دشمنان که به طو مثال هنگامی که بازی باز به دشمن نزدیک بشه دشمن بتونه با زدن مشت یا اسلحه از خودش دفاع کنه ، سیستم گفتاری دشمنان ، حجم آتش بار دشمنان در موقعیت و شراط گوناگون و در زمان های متفاوت فرق داشته باشد.
نکاتی که من از دیدن این تریلر متوجه شدم : ۱- دشمن باید به محض دیدن بازی باز مخفی بشه و شروع به تیر اندازی بکنه نه اینکه یک راست و بی جهت به سمت شما شلیک بکند ۲- کلیت گرافیک بازی خوب بود
سلام. ممنون از نظر شما. حتما مواردی که گفتید رو در نسخههای بعدی و بازی نهایی لحاظ میکنیم. این ویدیوها هنوز از مراحل اولیه ساخت بازی تولید شده و خروجی نهایی کار ما نیست. یک ویدیو هم امروز منتشر کردیم که تا حدودی بیشتر از بازی رو نمایش میده و بهبودهایی داشتیم