گزارش بازار بازی‌ها در کمیته هوشمند سازی استان خراسان رضوی

امروز فرصتی شد تا در جلسه کمیته هوشمند سازی استان خراسان رضوی به عنوان میهمان حضور داشته باشیم و از فرصت‌های بازار بازی‌های دیجیتال صحبت کنیم

در این جلسه نمایندگانی از ریاست جمهوری، معاونین محترم استانداری خراسان رضوی، مدیران کل فاوای استان و مدیران بخش خصوصی حضور داشتند. آقای مهندس صادق جبلی، مدیر گیم دوجو هم به عنوان معین اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حوزه بازی و سرگرمی در این جلسه جهت ارایه گزارش حضور داشتند.

 

جبلی در این جلسه گفت: فرصت‌های بازار بازی‌های دیجیتال در ایران بسیار است و ایران به عنوان یک بازار بزرگ، می‌تواند هدف فعالیت‌های متنوع و بزرگی در حوزه بازی باشد. ما بیش از ۲۵ میلیون‌نفر مخاطب بازی در کشور داریم ولی فقط حدود ۲ درصد از این پتانسیل در ایران استفاده شده است.
صنعت بازی، اگر جدی گرفته شود، میتواند حتی در تولید ناخالص داخلی کشور موثر بوده و بسیاری از مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را برطرف کند.

به لطف خدا، فرصتی هم فراهم شده که کسانیکه میتوانند در مشهد حضور داشته باشند، دوره‌هایی با هزینه بسیار پایین برای‌آموزش و ورود شما به حوزه بازی سازی تدارک دیدیم. حتی اگر کارتان خوب باشد، سرمایه گذاری و حمایت برای تولید بازی نیز خواهید شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره‌ها، خبر مربوط به آن را بخوانید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *