سیستان لجندز، کاندیدای بهترین بازی استراتژیک سال

بازی سیستان لجندز از محصولات طراحان سفید، کاندیدای بهترین بازی استراتژیک سال ۹۹ جشنواره وب و موبایل ایران شد. این جشنواره به صورت منظم و سالیانه برای انتخاب بهترین محصولات تولیدی در صنعت نرم‌افزار ایران برگزار می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه بازی سیستان لجندز در سایت جشنواره به این بازی رای بدهید.

 

جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره‌ای برای انتخاب برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

 

چشم انداز جشنواره وب و موبایل ایران :

جشنواره وب و موبایل ایران همواره سعی خواهد کرد که بتواند از یک سو پل ارتباطی بین فعالان این حوزه با یکدیگر  باشد تا با انتقال تجربه از نسلی به نسل دیگر شاهد رشد کارآفرینان جوان کشور باشیم و از سوی دیگر ارتباطی پایدار و مفید ایجاد کند بین فعالان این حوزه با دولت و حاکمیت. و در نظر دارد تا با شفاف و سالم نگاه داشتن این فضا و نشان دادن منافع مشترک همه بازیگران این اکوسیستم در جهت توسعه آن گام بردارد.

 

هدف جشنواره وب و موبایل ایران :

هدف جشنواره وب و موبایل ایران توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین است. کمک کردن به استارتاپ های نوپا برای بیشتر شناخته شدن، و در کنار آن، کمک به استارتاپ هایی که چند سالی از عمرشان گذشته و نیاز به جلب اعتماد عمومی دارند و در نهایت معرفی و شناخت بیشتر مردم از ابزار های جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *