بروزرسانی جدید بازی شاهین

سلام،
نسخه جدید بازی شاهین منتشر شد.
این بروزرسانی، بزرگترین بروزرسانی بازی پس از انتشار آن است.

 

در این نسخه موارد زیر اضافه شد:

۱- اضافه شدن ۴ مرحله داستانی:
تمامی ۱۰ مرحله داستانی به بازی اضافه شد. مراحل داستانی شاهین هر کدام یونیک هستند و میان پرده و… جداگانه دارند و کار زیادی روی آنها شده است و کیفیت ویژه‌ای دارند.

۲- توسعه گسترده گرافیک بازی:
گرافیک در این پروژه یکی از نقاط قوت است و ما در تیم توسعه بازی، توجه و انرژی بالایی برای گرافیک بازی شاهین می‌گذاریم. در نسخه قبلی بازی تقریبا ۴۰ کیلومتر مربع محیط پرواز با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای ساخته شده بود. در این نسخه مساحت محیط قابل پرواز به ۷۲ کیلومتر مربع افزایش یافته و تمامی تصاویر ماهواره ای کیفیت HD دارند. برای این موضوع بهینه‌سازی های زیادی انجام شده است که باعث شده سرعت اجرای بازی کم نشود و همچنین افزایش حجم نیز نداشته باشیم. این موضوع عملا باعث افزایش لذت پرواز خواهد شد.

همچنین تغییرات و بهبودهای گرافیکی در هواپیما ها انجام شد. مخصوصا در Shader که نمایش واقع‌گرایانه تری داشته باشیم.

نکته مهم دیگر طراحی داخل کابین (Cockpit) برای تمامی هواپیماها بود. با تعویض دوربین بازی به داخل بازی، با یک هواپیمای واقعی روبه‌رو خواهید بود.

۳- توسعه‌ها در گیم‌پلی:
یکی دیگر از نقاط قوت این پروژه، گیم‌پلی آن است. ما دقیقا نظرات کاربران را زیر نظر داریم. با بررسی و صحبت با بیش از ۵۰۰ نفر از کاربران بازی (با تک تک این افراد تلفنی صحبت شده و نظرسنجی شده است)، چندین بهینه‌سازی در گیم‌پلی و بخش‌های مختلف بازی انجام دادیم تا کاربران محترم، لذت بیشتری از بازی ببرند. برای مثال قدرت تیربار در بازی بیشتر شد و جایزه ماموریت‌های روزانه نیز بالاتر رفت و…

۴- ساده‌تر شدن ارتباط کاربران با بخش پشتیبانی:
ما به پشتیبانی سریع و موثر به کاربران اعتقاد داریم. در این بروزرسانی ارتباط کاربران با بخش پشتیبانی ساده‌تر و سریعتر شده است.
شما می‌توانید این بازی را به رایگان از صفحه زیر دانلود نمایید:
دانلود رایگان بازی ایرانی شاهین

 

بروزرسانی جدید بازی شاهین

بروزرسانی جدید بازی شاهین

 

2 دیدگاه در ”بروزرسانی جدید بازی شاهین

  • 13 اسفند 1396 در 10:18
    پیوند یکتا

    سلام.خیلی عالی بود.موفق باشید دوست عزیز

    پاسخ
  • 1 اسفند 1395 در 12:59
    پیوند یکتا

    سلام،
    از نظر گرافیکی بازی مقبولی نسبت به هم رده های خودشه،ولی اگر چرخش ۳۶۰درجه چه از بالا به پایین و بالعکس برای بهتر تعقیب کردن اهداف در بازی گنجونده بشه خیلی بهتر میشه،
    ممنون از بابت بازی قشنگتون که وقت گذاشتین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *