گزارش مراسم رونمایی از بازی «نیما» + تصاویر

بازی رایانه ای «نیما» از تولیدات استودیو طراحان سفید برای پلتفرم های تلفن همراه، به صورت رسمی رونمایی شد.

پروژه «نیما» در تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ با حضور مسئولین شهری، فرهنگی و هنری، مسئولین بنیاد ملی بازی های رایانه ای و علاقه مندان به بازی های رایانه ای در فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد رونمایی شد.

در این مراسم معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد، محمد مهدی برادران، با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به بازی های رایانه ای گفت: «ایشان توجه خاصی به این بازی ها دارند به گونه ای که در این خصوص می فرمایند از برخی مسئولان که به ساخت بازی های جذاب و معنی دار توجه نمی کنند حرص می خورم»

مدیر پروژه ساخت بازی رایانه ای «نیما» در این مراسم از طراحی شخصیت ها و محیط های جذاب برای مخاطبان ایرانی در این بازی خبر داد. صادق جبلی با نمایش تیزرهایی از شخصیت نیما و محیط بازی به ابعاد فنی و ویژگی های بازی اشاره نمود. همچنین سارا قنادان، مدیر فنی پروژه، به اینکه در تیم توسعه پروژه بیش از ۲۰ نفر از افراد متخصص و جوان مشارکت داشته اند اشاره کرد و عنوان کرد: در صورت حمایت از تیم مستقل توسعه این پروژه، این بازی در نیمه دوم پاییز امسال آماده عرضه عمومی خواهد بود.

این رونمایی در افتتاحیه نخستین جشنواره مشهد گیم برگزار گردید. این جشنواره به همت فرهنگسرای فناوری و رسانه و حمایت های آقای مجید عسکری، مدیر محترم فرهنگسرا برگزار گردید و در طی روز های برگزاری از بازی های ایرانی حمایت شد.

گزارش مراسم رونمایی از بازی «نیما»برای بزرگنمایی تصویر، بر روی آن کلیک کنید

از دیکر نکات قابل توجه، استفاده از دیگر تولیدات استودیو طراحان سفید در این جشنواره بود. بازی ماهی گلی به عنوان یکی از رده های مسابقات به رقابت گذاشته شد و به سه نفر رتبه اول جوایز نقدی پرداخت گردید.

همچنین در حاشیه این مراسم، غرفه بازی «نیما» در نمایشگاه مشهد گیم شروع به کار کرد.

وب سایت رسمی بازی نیما

 10_45_59(5295)CRW

_MG_5516

_MG_5434

_MG_5483  09_29_43(5148)CRW

09_30_01(5149)CRW

12_54_40(5661)CRW

12_55_09(5662)CRW

_MG_5586

 

2 دیدگاه در ”گزارش مراسم رونمایی از بازی «نیما» + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *