پشتیبانی مناسب و رضایت مشتری، شرط ماندگاری در مسیر

حتما دیده اید که بسیاری از شرکت ها در کشور ما صحبت از پشتیبانی و حمایت از حقوق مصرف کننده می کنند. امروزه پشتیبانی و اهمیت رضایت مشتری به دو امر مهم و تاثیرگذار در تجارت تبدیل شده است.

مهم نیست که شغل شما چیست، مهم این است که پس از فروش محصول یا خدمات تان بتوانید مشتری خود را راضی نگاه دارید.

یکی از راه های تشخصی میزان رضایت مشتریان دریافت مرتب نظرات آنها در مورد کیفیت خدمات و کالاهاست. این امر با استفاده از تست های سنجش میزان رضایت مشتری میسر است.

از دیگر راه های جلب رضایت مشتریان استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است. سیستم های CRM با مرتب و منظم نمودن ارتباط های سازمان شما با مشتریانش به شما امکان مدیریت همه جانبه ارتباطات را می دهد.

اطلاع رسانی مناسب و به موقع نیز یکی دیگر از ارکان اصلی جلب رضایت مشتری است. با اطلاع رسانی محصولات و خدمات جدید و تغییرات رخ داده در سیستم های ارتباطی با مشتریان، برای آنها هویت مشتری برتر را ایجاد خواهیم کرد.

در آینده با توضیحات بیشتر و عملی تر از این سری مقالات در خدمت شما بازدیدکننده گرامی خواهیم بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عبارت امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.